De publieke stemsite werd op 10 november afgesloten. Op 4 december maken we de winnaars bekend.

donderdag 30 november 2017

Uitreiking op maandag 4 december

Maandag 4 december rolt Bibliotheekschool Gent opnieuw de rode loper uit en reiken we de awards en prijzen uit in het auditorium van CVO VSPW Gent.

Alle genomineerden kregen een persoonlijke uitnodiging. Van hen heeft bijna iedereen laten weten dat ze erbij zullen zijn. Daarmee is elke stoel in het auditorium dan ook bezet.

Om het even wie de publieksprijs wint, Carmien Michels zal die winnaar persoonlijk proficiat kunnen wensen.

Wie de uitreiking van de Awards graag vanuit de eigen zetel volgt, dat kan: Niki en Ellena zorgen maandagavond vanuit de zaal voor live verslaggeving via Twitter en onze Facebookpagina.

Na afloop van de uitreiking publiceren we de uitslag op deze blog.
Ook een verslag van Els, inclusief foto's van Peggy, kan je in de daaropvolgende weken op deze blog verwachten.

Zo voor het weekend begint, kijken we er alvast heel erg naar uit!

9 opmerkingen:

  1. Ik volg deze blog nu al een tijdje en vandaag had ik het gevoel dat ik mijn verhaal moest delen omdat ik ook slachtoffer was. Na zeven jaar bij hem te zijn geweest, heeft hij het uitgemaakt, ik heb al het mogelijke gedaan om hem terug te krijgen, maar het was allemaal tevergeefs, ik wilde hem zo graag vanwege de liefde die ik voor hem heb, ik smeekte hem met alles, Ik heb het beloofd, maar hij weigerde. Ik legde het probleem uit aan mijn moeder en zij suggereerde dat ik liever contact had met een spreuk genaamd Drigbinovia die me zou helpen een spreuk uit te spreken om het terug te brengen, maar ik geloofde nooit in spreuk, ik had geen andere keuze dan de spreuk te proberen, en hij vertelde ik hoef me geen zorgen meer te maken dat alles goed zou zijn dat mijn ex zou terugkeren, hij betoverde verrassend namens mij de tweede dag, het was rond 16:00 uur. Mijn ex belde me, ik was zo verrast, ik beantwoordde de oproep en alles wat hij zei was dat hij spijt had van alles wat er gebeurde, dat hij me terug wilde, dat hij zoveel van me hield. Ik was zo blij dat het voor mij werkte, dus we begonnen weer gelukkig samen te leven. Sindsdien heb ik beloofd dat iedereen die ik ken een relatieprobleem heeft, ik zal zo'n persoon helpen door te verwijzen naar de enige echte en krachtige tovenaar die me heeft geholpen met mijn eigen probleem en anders is dan al dat nep. Iedereen heeft hier hulp nodig zijn e-mail: doctorigbinovia93@gmail.com je kunt WhatsApp bellen via zijn mobiele nummer 2348144480786 voor het beste resultaat voor alles of je probleem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nadat mijn vriend van een jaar het met me had uitgemaakt, kon ik nauwelijks praten zonder te huilen. Ik voelde me verblind en wist niet wat ik moest doen. Ik wist niet of ik hem terug kon krijgen en de angst was ondraaglijk. Ik zocht het internet af en na het lezen van talloze artikelen en websites over spreuken, kwam ik Heer Zakuza nummer + 1 (740) 573-9483 tegen. Ik wilde onze relatie terug en daarom wilde ik ervoor zorgen dat ik alle mogelijke begeleiding en middelen had om dat te doen. Heer Zakuza verzekerde me dat mijn vriend bij me terug zou komen. Dus ik volgde de instructies en plannen die Heer Zakuza voor me had opgesteld en binnen 48 uur waren we weer bij elkaar en we zijn zo verliefd! Ik weet dat het niet altijd zo snel gebeurt, maar Heer Zakuza zei dat hij spreuken effectief zijn en dat deed het ook! Ik ben zo dankbaar en ik kan zeggen dat als je het uitgemaakt hebt en die persoon terug wilt krijgen, Heer Zakuza de beste is! Ik zal nooit vergeten hoeveel hij me heeft geholpen! E-mail hem nu via: lordzakuza7@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOE IK MIJN EX-VROUW TERUG KREEG MET DE HULP VAN DR ODION ... Hallo allemaal, mijn naam is Thomas Kraene, na 15 jaar huwelijk leefden ik en mijn vrouw gelukkig samen, we hielden zoveel van elkaar en ik hield van mijn familie, ze waren mijn topprioriteit, totdat ik en mijn vrouw op een ochtend een kleine ruzie hadden waarvan ik weet dat elk stel dat wel heeft, want er zijn geen perfecte stellen in deze wereld na de ruzie dat ik naar mijn werk ging toen ik thuiskwam. Ik vond mijn vrouw en onze kinderen ze pakte ook haar koffers en die van de kinderen en vertrok ik probeerde haar te bellen maar ik kon haar niet bereiken ik ging naar het huis van haar vriend maar ze konden me niet vertellen waar ze haar konden vinden, dat was ik gefrustreerd ik wist niet wat ik moest doen Ik begon elke dag en nacht alcohol te drinken Ik stopte met werken het was moeilijk voor mij omdat zij en mijn kinderen alles voor me betekenen, het was alsof een deel van mijn lichaam me verliet, ik kon het niet ' t functioneren goed, op een dag was ik aan het surfen op internet toen ik een getuigenis zag van iemand die van een man getuigde belde dr. ODION en hoe hij zijn vrouw binnen 3 dagen terugbracht, ik heb er niet twee keer over nagedacht. Ik heb hem een ​​bericht gestuurd en hem alles verteld wat er tussen mij en mijn vrouw is gebeurd en hij zei dat hij mijn probleem heel gemakkelijk voor hem oploste hij vertelde me ook dat ik hem moest vertrouwen dat mijn vrouw terug zou komen en ik vertelde hem dat ik hem vertrouw en hij vroeg om wat informatie die ik hem gaf, 3 dagen later kwam mijn vrouw terug naar huis met de kinderen ik was zo verrast om haar te zien dat het zo was als een droom voor mij begon ze te huilen en verontschuldigde zich bij mij. Ik zei haar dat het goed is. Ik vergeef haar dat ik blij ben dat ze terug is. We leven nu gelukkig samen. Als je diepbedroefd bent omdat je vrouw of echtgenoot je heeft verlaten, neem dan voor elke vorm van doodspreuk, beschermingsbetovering en ook om rechtszaken op te lossen contact op met deze krachtige spreukmaker genaamd Dr. ODION, neem dan contact met hem op via zijn e-mail; (drodion60@yandex.com) of je kunt hem ook whatsApp op +2349060503921.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. HOE IK MIJN EX-VROUW TERUG KREEG MET DE HULP VAN DR ODION ... Hallo allemaal, mijn naam is Thomas Kraene, na 15 jaar huwelijk leefden ik en mijn vrouw gelukkig samen, we hielden zoveel van elkaar en ik hield van mijn familie, ze waren mijn topprioriteit, totdat ik en mijn vrouw op een ochtend een kleine ruzie hadden waarvan ik weet dat elk stel dat wel heeft, want er zijn geen perfecte stellen in deze wereld na de ruzie dat ik naar mijn werk ging toen ik thuiskwam. Ik vond mijn vrouw en onze kinderen ze pakte ook haar koffers en die van de kinderen en vertrok ik probeerde haar te bellen maar ik kon haar niet bereiken ik ging naar het huis van haar vriend maar ze konden me niet vertellen waar ze haar konden vinden, dat was ik gefrustreerd ik wist niet wat ik moest doen Ik begon elke dag en nacht alcohol te drinken Ik stopte met werken het was moeilijk voor mij omdat zij en mijn kinderen alles voor me betekenen, het was alsof een deel van mijn lichaam me verliet, ik kon het niet ' t functioneren goed, op een dag was ik aan het surfen op internet toen ik een getuigenis zag van iemand die van een man getuigde belde dr. ODION en hoe hij zijn vrouw binnen 3 dagen terugbracht, ik heb er niet twee keer over nagedacht. Ik heb hem een ​​bericht gestuurd en hem alles verteld wat er tussen mij en mijn vrouw is gebeurd en hij zei dat hij mijn probleem heel gemakkelijk voor hem oploste hij vertelde me ook dat ik hem moest vertrouwen dat mijn vrouw terug zou komen en ik vertelde hem dat ik hem vertrouw en hij vroeg om wat informatie die ik hem gaf, 3 dagen later kwam mijn vrouw terug naar huis met de kinderen ik was zo verrast om haar te zien dat het zo was als een droom voor mij begon ze te huilen en verontschuldigde zich bij mij. Ik zei haar dat het goed is. Ik vergeef haar dat ik blij ben dat ze terug is. We leven nu gelukkig samen. Als je diepbedroefd bent omdat je vrouw of echtgenoot je heeft verlaten, neem dan voor elke vorm van doodspreuk, beschermingsbetovering en ook om rechtszaken op te lossen contact op met deze krachtige spreukmaker genaamd Dr. ODION, neem dan contact met hem op via zijn e-mail; (drodion60@yandex.com) of je kunt hem ook whatsApp op +2349060503921.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Getuigenis over een spreukenmaker die mijn ex terugbracht. Ik nam bijna mijn leven omdat mijn ex me verliet en stopte met het kiezen van mijn oproepen of beantwoord mijn sms-berichten. Hij vertelde me dat hij me niet meer vertrouwt omdat ik 's avonds laat werk. Ik heb geprobeerd hem te overtuigen, maar hij zal me niet geloven totdat we ruzie hadden en vier maanden uit elkaar gingen, daarna realiseer ik me dat ik niet zonder hem kan leven vanwege de liefde die ik voor hem heb. Ik heb al het mogelijke geprobeerd om hem terug te krijgen, maar werkte niet voor mij totdat ik op een blog een man tegenkwam die Dr. Ilekhojie heette, hij betoverde me en zie, mijn ex kwam binnen 24 uur terug en smeekte me om vergeving, ik was zo verbaasde die spreuk. Als iemand hier wat hulp nodig heeft, neem dan in alle oprechtheid contact op met Dr Ilekhojie via; (gethelp05@gmail.com of bel of whatsaap +2348147400259

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat had ik kunnen doen als ik niet voor DR ISIKOLO die mijn huwelijk herstelde en vrede in mijn huis bracht, ik zal je voor altijd dankbaar zijn DR ISIKOLO, Mijn man vertrok naar een andere vrouw, hij liet me achter met onze drie kinderen, ik was in de war en hart gebroken ik verloor bijna een van mijn zoons in de processen ik praat met een vriend van mij en zij vertelde me over DR ISIKOLO, en hoe hij haar in het verleden heeft geholpen, dus ik neem contact met hem op voor hulp, en hij beloofde me dat na twee dag dat mijn man me zou bellen en om vergeving smeken ik geloofde het echt niet, hij vertelde me wat ik moest doen en ik deed alles wat hij me vroeg te doen, na 2 dagen ging mijn telefoon en tot mijn grootste verbazing ging het was mijn man. hij begon me te smeken om hem te vergeven voor alles wat hij me liet passeren, dus ik vergaf het hem en nu leven we weer gelukkig ik bedank Dr. ISIKOLO, hier zijn zijn contacten als je echtelijke stress doormaakt ik zal je adviseren u contact met hem opnemen voor een oplossing, en ik beloof u dat al uw probleem zal worden opgelost. e-mail hem: isikolosolutionhome@gmail.com Je kunt hem ook WhatsApp/Viber op +2348133261196.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mijn huwelijk werkte niet, mensen adviseerden me om van mijn man te scheiden omdat hij een chronische bedrieger en een dronkaard was, het was een zeer vreselijke situatie om samen te leven met een dronken en bedriegende echtgenoot, het enige wat ik wilde was een verandering, dus nam ik contact op met heer Bubuza voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396. Hij vertelde me dat hij mijn verbintenis met mijn man zou herenigen met zijn betovering, heer Bubuza vertelde me wat ik moest doen, wat ik meteen deed en vandaag vier ik het omdat mijn man helemaal is gestopt met drinken en vreemdgaan . Neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn ex verliet me en blokkeerde me op alle sociale-mediaplatforms, mijn hart was gebroken, dus ik sprak er met mijn vriend over en hij vertelde me hoe heer Bubuza zijn scheiding opzegde met zijn spreuk, dus nam ik contact op met heer Bubuza op WhatsApp:: +1 505 569 0396 en vertelde hem mijn probleem en hij belooft me te helpen met zijn spreuk. Het was een grote schok voor mij, want 16 uur nadat heer Bubuza klaar was met het uitspreken van zijn betovering, deblokkeerde mijn vriendin me en smeekte me om te vergeven en haar terug te accepteren. Geef je partner niet op want er is een God op aarde die los problemen op met zijn spreuk en hij is Lord Bubuza. Neem contact met hem op via WhatsApp:: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tamara van den Oosterhoff10 juni 2021 om 15:44

    Heb je gehoord van Lord Bubuza? Deze man is een genie, hij kan alles met zijn wonderbaarlijke spreuk. Mijn vriend was beledigend en bedriegde, ik hou zoveel van hem en wilde hem niet aan een ander verliezen, dus ik begon online hulp te zoeken toen ik getuigenissen tegenkwam van mensen die Lord Bubuza bedankten en prezen voor zijn hulp, dus nam ik contact met hem op onmiddellijk vertelde ik hem mijn situatie en hij beloofde me te helpen. Ik deed precies wat hij me opdroeg en alles over de gewoonte van mijn vriend om vreemd te gaan en het beledigende gedrag veranderde ten goede, hij is nu zo lief en zorgzaam. Ik ben zo trots op Lord Bubuza. Heb je een probleem met je relatie? Neem contact met hem op voor hulp via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen